torsdag 29 juli 2010

Splittrad familj o en knäpp framtid

Titeln snackar nog ganska mkt för sig själv...

Att pappa dog från denna familj var nog en av dem sämsta sakerna som kunde hända...
Jag försöker hålla sams med mamma, så gott de går, gör de hon vill för jag vet att de är svårt för henne...
Men ist för att jag och mamma bråkar...
så bråkar hon o christoffer...
O eftersom chrille vågar säga imot o snacka i högre ton till henne...
Så blir allt värre än va de var för oss...

Nu äre jag som är den som sitter imellan och hör varandras åsikt o sen får försöka slitta på bråket..
fyfan...
Först vare pappa som altid fixa de mellan mig o mamma...
sen blev det chrille... nu äre min tur...

Snackade nys med mamma... gick ner, chrille gick upp.. o nu står dem där uppe o skriker på varann...

Morsan snacka omm att om han behåller sin attityd, så får han flytta här ifrån när han är 18, utan hennes hjälp med pengar o skit...

Han snacka själv om att han kunde flytta hemifrån när han blir 18...
ska han de??

vi komemr splittras så hårt...

fyfan.

Jag orkar fan inte med de, de är nog med de vi har...
Nog.


men men... får väl hoppas o tro...
o längta efter att de blir bra igen...


Nu ska jag fortsätta klar med rummet så jag kan träffa shoubro imorgon o komma på bra tankar igen :)
Hare gut<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar