onsdag 7 juli 2010

Så jävla less

Jag är typ as sur just nu!
FAN VA LESS JAG ÄR!!
Jag har haft stål tålamod med dig ända sen vi blev vänner. Har aldrig tvingat dig att göra något! Övertalat men aldrig tvingat!

Jag OCH min MAMMA OCH min BROR visste att du skulle göra såhär...
Men jag tänkte att nej men vi ska ju någon annanstans så du kanske vill se nya saker :)
MEN NEE!!

jag är så jävla less...

jag vill nästan ma dampa på dig o typ bara släppa ut ALLT men.. nej.. Jag gör inte sånt!
Men gud vad jag vill!!

jag är typ as sur! OMG
o så "snor" du en av mina absoluta favorit vänner...

nej fan! nu ska jag fan lägga av! gå o göra något annat o skita i detta! ¨

fyfan!
-----------------------------------------------------------------------------------
idag hade vi ner väggen jag o min bror. Önska väggen var där nu! ><
hursomhelst, sen gick jag runt i FITT nora!!!
JAG HATAR NORAA!!!!!!!!! JÄVLA JÄVLA JÄVLA FITT NORA!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter man o kollar igenom msn o mobil kontakter o försöker hitta någon o ha med till karlstad...
huh.

aja
GLAD BILD!

eller ah .__."

Nu ska jag fortsätta smsa o ringa o skriva! hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar