måndag 5 juli 2010

HOLA!

hej hej!

Sitte rute just nu o njuter av den kalla morgonen :)
HÄRLIGT!
Dricker lite te o snackar med kvarstående på msn haah! :D
Klockan är nu 04.08 och jag är pigg som fan!
Kan dock bero på att jag då har tagit vitaminer o så.. så.. de är itne konstigt .__."
hur som HELST!
Jag har varit ute o sprungit(cyklat egentligen men låter bättre när man säger sprungit) ärenden! Lämnat inbjudningar till en överasknings fest jag ska ha för min moder på fredag!
Hoppas typ alla kan komma :D HUR SOM HELST!
Lyssnar på alla fåglar o hitills har de åkt förbi 1 bil :D

Känner att jag borde ladda upp en bild.. kan leta efter en härlig cafe bild? HM?
....
...
...
...
...
....
Letar....
....
.
....
....

öhh.....
..
..
....
ooohhhhhh............

DÄR HADE VI DEN :D
HÄRLIG INTE SANT? HÄRLIG HÄRLIG!

Njuta med Agnes o sanella.. på vintern. goda tider, goda tider :)<3
Nej nu ska jag fylla på min mobil med lite hiphop o skak rumpan musik XD hahah nej men bra musik ^^ hare as gött o så ses vi o hörs vi!

BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar