lördag 3 juli 2010

Usch

Hey!
satt nyss och kollade runt på morsans mobil o huttade ett gammalt sms från pappa..
Fan va jag saknar honom.. Går inte en dag utan att jag tänker på honom o saknar honom!

Jag sa till mig själv att om jag saknar honom så skulle jag inte gå o skriva om de som de första jag gör, utan jag skulle sitta o låta de vara.. O de gör jag oxå.. Men idag kändes de som om jag bara behövde skriva de!
Ni får se mig hur ni vill! Som en attetionwhore, som en deppig person.. HUR NI VILL!

Men ha i baktanken isf! Hur NI skulle må, o hur NI skulle reagera om någon så nära er skulle försvinna...
Tänk på de..
Oftast är jag "stark" o låter inte mina känslor översvämma.. men ibland kan man inte hålla in de, o vad ska man göra då? Kan ju fan inte vara sitta här o explodera!
UTAN JAG SKA FAN GRÅTA OM JAG BEHÖVER GRÅTA!!
Bara att jag vill helst inte göra de så någon ser mig...

Även om folk vet vad som hänt.. så vil jag inte att dem ser mig gråta... ´Jag vill inte.

Kommer alltid älska o sakna dig Pappa<3<3
Du var de bästa i mitt liv <3<3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar