lördag 18 september 2010

Me, Myself And I

Idag så åkte vi till Marieberg en snabbis, och mamma köpte en ny dator för hennes företag :)
Sen gick vi runt lite o kolla snabbis o så. Sen vare hem vi skulle för morsan skulle på fest idag med :)Behövde städa oxå >< fedt hat! Men men..

Skööönt!
Så nu ligger jag uppe i henne säng, bloggar, kollar på Bad Boys och chillar.
(Brorsan spelar CoD MWF2 <3 Med viktor..)
Nu kom nyss pixel upp o la sig på min mage XD söt han är! :) <3

Sen bestämde jag mig för o bara ha de najz så jag satte på mig en ansiktsmask, duschade, chillade i duschen, sen fixade mina naglar :) I feel good :)
De va väl de..
ett snabbt inlägg...
Imorrn skare bli nya bilder till blogg o bdb :) Höst bilder tycker vi om! :)
Ska oxå köpa en videokamra :D ser jag fram imot!

Hade gött<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar