lördag 18 september 2010

Igår (Y)

Hey!

Igår vare en helt okej dag! hade matteprov och sen en liten kort chill stund med folk på stan :) härligt!
Men va jävligt trött så jag stack ham ganska fort gjorde jag...

Sen när jag kom hem så blev de till o poppa en skål popcorn:


Sen lägga mig i soffan med både täcke o kudde:


sen slog på tv:n för o se att en otroligt bra film va på:




Sen kom chrille hem sent och vi satte oss o åt... Sen så kom en annan bra film på:




och Hugh jackman är för övrigt en jävligt snygg kille! :o Just so you know!
Sen så... somna jag i soffan, vaknade o la mig i sängen, somna med pixel bredvid mig...
Morsan kom inte hem förens 3... Vakna nyss, o ska snart somna om igen :)
Idag ska bil en til chill dag helt enkelt :)

Härligt!
Vi ses o hörs! <3<3 puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar